He olivat Gazal, Teteh, Samur ja Beliaz, Ilmestyskirjan neljä ratsastajaa eli Tauti, Sota, Nälänhätä ja Kuolema. Mutta. Niin kauan kuin ollut kirjoitettua historiaa, heistä kertovat tiedot ovat olleet vääriä ja siitä on syyttäminen alkukristillisiä tekstejä mutta myös myöhempien aikojen tutkijoita. Kun Kuolleen meren kääröt tai Qumranin kirjoitukset - kuinka niitä nyt halutaa nimittää - löydettiin Qumranin lähistöllä sijaitsevista yhdestätoista luolasta vuosien 1947 - 1956 aikana ja niitä alettiin kääntämään, ei tutkijoilla ja kääröjen kääntämiseen osallistuneilla lingvisteillä ollut tarpeeksi tietoa silloisen Juudean alueella puhutun aramean rakenteesta ja sen vastineista, joten he käyttivät käännöksissä uudemman ajan arameaa ja tästä virheet pääosin syntyivät. Kääröthän on kirjoitettu ennen ajanlaskumme alkua joten toisaalta virheelliset tiedot ovat ymmärrettäviä. Luostarin hallussa on kuitenkin kääröjä jotka ovat kirjoitettu tuon ajan Tamilin kielellä ja näiden kääröjen sisältö paljastaa totuuden neljästä ratsastajasta ja heidän osuudestaan maailmanhistoriassa ennen Johanneksen ilmestyskirjan tapahtumia. Mikä järkyttävintä, ne sijoittuvat Suomeen ja mikä vielä järkyttävämpää, selkosille jotka ovat lähellä sitä lokaatiota jossa nyt kirjoitan tätä hikisessä vuokrakopissani armon vuonna 2025. Käännän tekstit vapaan suomennoksen tyylillä, sillä kääröt ovat kirjoitettu daktyylisen metronin muotoon ja se on helvetin vaikeeta lukea ja ottaa hermon päälle.
Neljä Tuomiopäivän ratsastajaa ja suomalaiset
Kääröt kertovat että neljä ratsastajaa olivat sangen turhautuneita heti ammoisista joista lähtien, sillä heidät luotiin alunperin vain ja ainoastaan Johanneksen Ilmestyskirjan tapahtumia silmällä pitäen ja ymmärtäähän sen, sut luodaan aikojen alussa kun maailman merissä ei ollut ainuttakaan kalaa eikä yöllistä taivasta valaissut yksikään tähti. Jo vain siinä rupeaa vituttamaan kun kaikki yatsyt, ristinollat, hirsipuut ja muut jaa vähän ankeat pelit on pelattu ja jäljellä on vain odotusta. Odotukseen kyrpiintyneinä tuomiopäivän nelikko jätti iäisyyden ja lähti toteuttamaan tuhoa ja kärsimystä maan pinnalle, aikomuksenaan näytti mahtinsa ja se, että he olivat jotain muuta kuin vain pelkkiä tuhon ja kärsimyksen välikappaleita mikä on mielestäni hieman paradoksaalista mutta se nyt on vain minun mielipiteeni.
Balarum Gneptealainen kirjoittaa mm. näin: Katso, he saapuivat pienen asumuksen pihaan, Taudin ja Nälänhädän tappaessa kaiken elollisen asumuksen ympäriltä, luullen etttä he olivat osoittaneet mahtinsa kunnes asumuksen puinen ovi avautui ja ovesta astui ilmestys, joka sai Sodan kysymään Kuolemalta; what the fuck, onko meillä siskokin? Kyseinen ilmestys oli nimeltään Amalia Salokannel joka tunnettiin paremmin nimellä Rotisko, lähinnä hänen helvetin rujon ulkonäkönsä vuoksi mutta myös siksi, että akan perse oli kuin seitsemän leivän uuni. Gneptealainen jatkaa: Tauti hermostui nähdessään ettei muija ollut moksiskaan hänen ympäristölle aiheuttamista tuhoista, joten hän sinkautti naista kohden seitsemän ruttoa ja yhdeksän tuberkuloosia täysin tuloksetta, vistolta näyttävä horo vain köhi pari kertaa ja sytytti jonkinlaisen imutettavan suitsukkeen ja mulkoili ratsumiehiä vittuuntuneen näköisenä eikä ihme, sillä naisen pelargoniat, perunat ja palsternakat olivat kyrvähtäneet niille sijoilleen Taudin ja Nälänhädän toimesta. Hämmentyneinä ratsastajat jättivät horon torppansa nurkalle ja lähtivät jatkamaan matkaa.
Kääröissä on useita tällaisia kuvauksia tuomiopäivän ratsastajien ja suomalaisten kohtaamisista ja eräs vanhimmista, profeetta Jesekiel Pyhän kirjoittama käärö kertoo seuraavaa: Ratsastajat saapuivat joen rantaan missä he näkivät joukon miehiä jonkinlaisen puusta tehdyn tiinun ympärillä. Aluksi ratsastajat luulivat miesten olevan älyltään vähäisiä, sillä näytti kuin he eivät olisi hallinneet kehonsa liikkeitä, mutta hetken kuluttua Kuolema kertoi muille että miehet olivat ns. perseet olalla ja tiinussa oli ilmeisesti lientä joka sai heidät tuohon tilaan. Tapettuaan miehet ratsastajat päättivät testata tiinussa olevaa lientä ja siitä seuranneet tapahtumat ovat yksi aikojemme alun karmeimpia tapahtumia. Kännissä olevat tuomiopäivän airuet näet tuhosivat arviolta seitsemän tuhatta neliökilometriä Natura-kelpoista metsää, samaan rahaan menivät ostjakit, vogulit, marilaiset (ei ne sätkäporukat) ja volukit. Tuhon lopetti ratsastajien tielle osunut varhaisteini joka kuunteli PortaPro Koss'in kuulokkeilla (avaruuden taittuminen, aikavääristymä?) uusinta Kalevalaa täysillä. Varhaisteini raivostui silmittömästi Sodan riistettyä tyttöparan kuulokkeet ja läimäistyä tätä avarilla vasempaan poskeen. Jesekielin mukaan teini olisi potkaissut Sotaa munille - kyllä, heillä oli genitaalit - jatkaen Nälänhädän päähän osuneella mawashigerillä. Hämmentyneet Tauti ja Kuolema eivät ehtineet tehdä mitään, sillä teini ensin sokaisi heidät velaksi ostetun Samsungin (toinen aikavääristymä vai jotain muuta?) salamavalolla, tehden ashibarai'n joka pyyhkäisi Kuolemalta jalat alta ja tyttö viimeisteli työn kaulaan osuneella kegomilla. Taudin lähestyessä varhaisteiniä tappo mielessään, young doris suuntasi hizagerin Taudin leukaan ja homma oli valmis. Pyyhittyään pölyt ärsyyntynyt tytönhupakko vielä solvasi maailman tuhoajia munattomiksi vanhuksiksi asetellen PortaPro:t uudelleen korvilleen ja lähti löntystelemään polkua eteenpäin.
Näin, kääröistä voisi kirjoittaa vaikka kuukauden putkeen mutta eiköhän tämä riitä ja täytyy sanoa että suomalaiset ovat helvetin kovaa sakkia. Näin myös toteaa kääröissä esiinttyvä profeetta Nemetus Haamilainen joka kutsuu suomalaisia utekhal begher:eiksi, mikä vapaasti käännettynä tarkoittaa “kovaa luuta”.
Ah, asiasta viidenteen, meinasi unohtua. Luostarin sääntökuntaan on tänään liittynyt kaksi uutta jäsentä, Lilack Pamela ja hänen upeita asusteita esittelevään sivustoon pääsette tästä. Toinen, Olgica ja hänet löytää Instagramista. Mikäli jomman kumman henkilön tai molempien sivustoille johtavat linkit ovat jostain syystä väärät, toivon että he ottavat yhteyttä niin korjataan asia.
Aamun postaukseen pääsee tästä
Nyt, kaikille hyvää yötä, huomenna pitää herätä aikaisin ja lähteä maakuntaan.
Apotti
0 Comments:
Lähetä kommentti
Tervehdys matkaaja! Toivottavasti viihdyit Luostarissa, tiedäthän että meillä on täällä Luostarissa kammio varattuna sinulle jos päätät jäädä. Me näet pidämme sinusta.