Totuus missä mennään

 



En tiedä teistä rakkaani mutta toisinaan ihmisen elämään tulee hetkiä jolloin karma lyö todella isolla avarilla ja minulle tämä hetki tuli puolitoista viikkoa sitten. En halua nillittää koska monella teistä on paljon isompia ongelmia sairauksien ja muiden vastusten kanssa, mutta meillä jokaisella on ns. break point jolloin tuntuu ettei jaksa enää. Viikko sitten teloin käteni todella pahasti kyynärpäätä ranteeseen, luita poikki jotka tietenkin operoinnin jälkeen kipsattiin. Ensimmäinen avari. Sairastuin koronaa josta olen kärsinyt nyt kaksi viikkoa. Toinen avari. Sitten hajos auto, yli tuhannen euron remontti johon minulla ei ole varaa johtuen siiteä etten ole kyennyt tekemään töitä käteni takia. Lyhyesti sanottuna ole tilanteessa jossa olen elämäni tilanteessa jossa en kykene hallitsemaan tilannetta jossa voisin korjata tilanteen.

Kirjoittaminen on todella hankalaa koska tämä typerä tilinteko tulee näpyteltyä pääosin vasemmalla kädellä.


Nämä ei ole jäähyväiset mutta en ehkä kykene kirjoittamaan/tuottamaan tekstiä ja koska minä rakastan teitä kaikkia hyvin paljon, se tuntuu todella pahalta. Pyydän että ette suutu jos en käy kommentoimassa blogejani sillä käteni asettaa todella ikäviä rajoitteita. Ehkäpä huomenna on parempi, ainakin teillä. Muistakaa olla ihmisiksi



16 Kommentit

Mukavaa kun poikkesit!

  1. No voihan pee, johan on myrkkyä lykännyt sinulle! Pikaista paranemista kädelle ja karman suotuisampia puolia!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Otin tuon aiemman pois illalla ja unohdin, ettö olin aikonut mitään sanoakaan.

      Mutta onpa kurja homma. Yksi tuttu on viime helmikuusta asti ollut suunnilleen joka toinen viikko sairaalassa eri syistä, joiden alkusyy on tämä helmikuun juttu.

      Poista
  3. Tohon ei voi sanoa kuin voi perse 🤬
    Mutt pliiiiis, sitt kun mä nousen (oikeesti, tähän varmaan auttaa ihan troppi) ja kirjota mun reissusta, käy kattomassa: sun pyynnöstä siellä on se selfie 😅
    Mä odotan sun paluuta ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pöllö 💕 Mä riennän tsekkaamaan postauksen ja eritoten sen selfien. Kiitos että laitoit sem.

      Poista
  4. Voi paska. Tuntuu tosi ontolta sanoa täältä vaan että paranemisia ja kyllä se siitä (ja onhan se onttoa.) Toivon kuitenkin ihan tosissani että tilanteesi paranee. Ja on tää elämä välillä sitä yhtä.. -e-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos -e- 💕 Kyllä tässä vielä noustaan enkä ole unohtanut teitä. Tässä satttu vaan kaikenlaista kurjaa,

      Poista
  5. No, perkules. Joskus tuntuu, että elämä lyö lyötyä, mutta toisaalta ei kuitenkaan enempi kuin jaksaa ”kantaa”. Kliseistä, mutta uskon, että selvität nämäkin karikot. Isosti voimia, kärsivällisyyttä ja virtuaalivaluutalla sinne 🧡

    VastaaPoista
  6. No, sä jos kukaan kai tiedät mitä on kun kaikki menee päin persetta. Riittää siis kun kirjoitan, että älä huoli, mutta terveiset happiviilksien, astmapiipun ja tippapullon takaa.CRP on kuulemma liki 300, vähän enemmän kun eilen.
    Mut hei:;AINA ON PÄRJÄTTY. JA PALATTU. 💞

    VastaaPoista
  7. Mua hävettää että nillitin omista pikku vaikeuksista mutta ihminen on niin itsekeskeinen että se keskittyy vain omiin ongelmiinsa ja unohtaa että toisilla on todellisia vaikeuksia joiden kanssa joutuu taistelemaan jopa vuosikausia eikä kaikkea korjata rahalla. Iso halaus ja rutistus sulle 💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheihei, mun jos kenen pitäis hävetä turhasta nillittämisestä.
      Mua pidetään täällä hyvänä ja ainakaan vielä eivät oo löytäneet mitään mitä ei vois korjata.

      Halaus sulle lähettää Yks Pöllö sen paras kaveri Ryppytyttö 😉 💞💞

      Poista
Uudempi Vanhempi